1149 Budapest, Kövér Lajos utca 17.    +36 1 780 0000
Kosár: A kosár üres.
50 000 Ft az ingyenes szállításig!
Nyitva tartás: Hétfő-Csütörtök: 8-16.30, Péntek: 8-15
Ügyfélszolgálat

Szállítás és fizetés

Házhoz szállítás futárszolgálattal

Termékeink házhoz szállítását országosan a GLS futárszolgálat végzi.
A szállítás készleten (vagy beszállítói készleten) lévő termékek esetén 1-2 munkanapot vesz igénybe, a rendelés leadásának időpontjától függően.

Ha a megrendelt termék nincs készleten és 3-4 munkanapnál tovább tart a beszerzése, minden esetben egyeztetünk Ügyfeleinkkel.

GLS házhoz szállítási díjaink 

 

0 - 50.000 Ft-ig

Utánvét - 1.290 Ft

Előre utalás - 1.190 Ft

50.000 Ft felett

Ingyenes!

 

GLS csomagpont kiszállítási díjaink 

 

0 - 50.000 Ft ig

Utánvét - 1.190 Ft

Előre utalás - 1.090 Ft

50.000 Ft felett

Ingyenes!

Átvételi pont maximális súlyhatára 25kg.

Papírárut és
nehezen szállítható rendeléseket 10 kg-ig tudunk díjmentesen kézbesíteni. 10 kg feletti rendelés esetén minden esetben automatikusan a súlyhoz tartozó szállítási díj kerül megrendelésére.



 

Kiszállítás Pick Pack pontokra 

Mi az a Pick Pack Pont? 

A Pick Pack Pont egy olyan alternatív futárszolgálat, mely csomagszállítást vállal az ország közel 130 városában megtalálható több mint 400 Pick Pack Pont valamelyikére, ahol Ön személyesen is átveheti az interneten megrendelt csomagot.

A Pick Pack Pontok olyan Relay, Inmedio hírlapüzletek, valamint OMW és Avanti töltőállomások, melyek frekventált helyeken találhatóak meg

A Relay üzletek közlekedési csomópontoknál (MÁV, BKV, FKF, Volán társaságok, Budapest Airport), az Inmedio üzletek bevásárló központokban, hipermarketekben, nagyvárosok sétálóutcáin, főutcáin találhatóak meg, míg az OMV töltőállomások és Avanti benzinkutak a gépjárművel közlekedők számára biztosítanak könnyű megközelíthetőséget, hogy Önnek ne jelentsen gondot a csomag átvétele.

A megrendelt áru Pick Pack Pont átvevőhelyre történő megérkezésekor írásban értesítik Önt, melyet követően csomagját azonnal átveheti. A csomag az értesítést követő 5 munkanapon keresztül érhető el az üzletek nyitva tartási ideje alatt, amely a hírlapüzletek esetén átlagosan hétfőtől-vasárnapig, 08:00 – 20:00-ig, míg a töltőállomások jelentős részénél a hét minden napján 00:00 – 24:00-ig tart.
Az átvételi helyeket, pontos nyitvatartási adatokat és a boltokra vonatkozó egyéb információkat a http://www.pickpackpont.hu/#map címen érheti el. 
Csomagját pedig nyomon követheti itt: http://www.pickpackpont.hu/csomagkereso/ .

Milyen előnyökkel jár? 

A személyes átvétel a csomagponton ugyanolyan gyors és kényelmes, mint a futárral való kézbesítés, ám a készpénzes fizetés mellett lehetőség van a legtöbb Pick Pack Pont átvevőhelyen bankkártyával történő fizetésre is. A csomagok így szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek. (A csomag átvételét megelőzően a pickpackpont.hu oldalon található Letölthető boltlistából tud az adott Pick Pack Pontban rendelkezésre álló fizetési módokról tájékozódni.)

Mikor remek választás a Pick Pack Pont?

Abban az esetben, ha Önnek a futárral történő kézbesítés nem felel meg, mert nem tud a megadott időben a szállítási címen lenni, vagy szeretne a szabadidejével saját maga gazdálkodni, mindenképpen válassza a kényelmi, személyes csomagátvételi lehetőséget.

Pick Pack Pont kiszállítási díjaink 

 

0 - 50.000 Ft-ig

Utánvét - 1.090 Ft

Előre utalás - 990 Ft

50.000 Ft felett

Ingyenes!

Átvételi pont maximális súlyhatára 25 kg.

Papírárut és nehezen szállítható rendeléseket 10 kg-ig tudunk díjmentesen kézbesíteni. 10 kg feletti rendelés esetén minden esetben automatikusan a súlyhoz tartozó szállítási díj kerül megrendelésére.



Személyes átvétel

Rendeléseiket személyesen a 1149 Budapest, Kövér Lajos utca 17. cím alatt is átvehetik telephelyünkön.
Ingyenes!




Fizetési lehetőségek

Jelenleg Vásárlóink négy fizetési lehetőség közül választhatnak: 

-Készpénz: Személyesen irodánkban, házhozszállításnál illetve átvételi csomagpontokon választható.
-Bankkártya: Személyesen irodánkban választható.
-Előre utalás: Személyesen irodánkban, házhozszállításnál illetve átvételi csomagpontokon választható. Ebben az esetben a csomag átvételekor már nem kell fizetnie a vásárlónak.
-Online bankkártyás fizetés (Simplepay): Házhozszállításnál, személyes átvételnél és csomagpontokon választható. Ebben az esetben a csomag átvételekor már nem kell fizetnie a vásárlónak.

 



 Simplepay Fizetési tájékoztató

A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.  

Az OTP Mobil Kft. az elektronikus és okoseszköz alapú kereskedelem területén rendelkezik kiterjedt szolgáltatásportfolióval. Termékei Simple márkanév alatt találhatók meg a piacon. Jelenleg két fő szolgáltatást nyújt:  
SimplePay Online Fizetési Rendszer: A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a SimplePay felületén intézhetik fizetésüket.
A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget. 
Simple  Mobilalkalmazás: A Simple mobilalkalmazás egy olyan hazai fejlesztésű alkalmazás, amely a mobilvásárlást ötvözi számos, az életet egyszerűbbé tevő szolgáltatással. Így parkolójegyet, autópálya matricát, mozijegyet vásárolhat és számos további szolgáltatásból választhat egyetlen mobiltelefonos alkalmazáson belül. Letöltése ingyenes; Android, iOS és Windows Phone platformon működő okostelefonra és tabletre telepíthető.  
További információért kérjük, látogasson el a www.simplepay.hu honlapra!
Ügyfélszolgálat: 06 1 3666 611, ugyfelszolgalat@simple.hu
A Simple két szolgáltatása egymástól függetlenül működik. A továbbiakban a SimplePay Online Fizetési Rendszerrel, és az online vásárlással kapcsolatban talál információkat.

MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?

  1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
  2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
  3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
  4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.                  

ELFOGADOTT KÁRTYATÍPUSOK 

Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

BIZTONSÁG

Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal. 

MIRE FIGYELJEN FIZETÉSKOR?

Bankkártyával történő fizetésről

  • A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.
  • Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért érdeklődjön kibocsátó bankjánál.
  • A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.
  • A kártyabirtokosok azonosítását szolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek is szoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot!

Biztonsági jó tanácsok

  • Növeli a biztonságot, ha SMS-szolgáltatást igényel bankjától, melynek eredményeképpen a számlán történt változásokról azonnal értesítést kap.
  • Kérjük, készpénzfelvételnél, illetve vásárlásnál használt négyjegyű PIN kódját soha ne adja meg internetes fizetés esetén, illetve ügyeljen arra, hogy a kártyaszámát és a kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek!
  • A vásárlást, fizetést követően mindig jelentkezzen ki a web oldalról! Különösen fontos ez olyan számítógép esetén, amit más is használ. Az adatai védelme érdekében javasoljuk, hogy saját gépről vásároljon, kerülje a nyilvános internetes kávézókat, hotspotokat!
  • Kéjük, e-mailben történő adategyeztetéskor fokozottan figyeljen, ugyanis NyugatEurópában és az Egyesült Államokban egyre gyakoribb, hogy illetéktelenek e-mailben próbálnak adatot kicsalni.
  • Amennyiben adatai frissítését kérik Öntől – akár olyan kereskedők is, ahol korábban már vásárolt – legyen elővigyázatos, hiszen akár a kereskedő nevében is eljárhatnak illetéktelenek. Ilyen esetekben kérjük, vegye fel a kapcsolatot a kereskedővel az addig megszokott módon, hogy ellenőrizze a feladót.
  • További gyanúra adhat az is okot, ha túl kedvező ajánlattal, nyereményjátékkal vagy soha meg nem rendelt termék lemondásával kapcsolatban kap levelet.
  • A kártyatársaságok sem e-mailben, sem telefonon nem keresik meg közvetlenül a kártyabirtokosokat! Amennyiben kártyatársaságok nevében olyan e-mailt vagy telefonhívást kap, melyben arról tájékoztatják, hogy bankkártyájának adatait illetéktelenek szerezték meg kérjük, ne adja meg az adatait, illetve haladéktalanul értesítse kártyakibocsátóját.

Vásárlás az interneten

  • A webes vásárlás egyik előnye, hogy könnyedén összehasonlíthatja a hasonló termékek árait, így egyszerűen és gyorsan választhatja ki az Önnek legkedvezőbb ajánlatot.
  • Megrendelés előtt – különösen az első megrendelés alkalmával – kérjük, ellenőrizze a webáruházzal kapcsolatos információkat (mióta működik, mennyire tartják megbízhatónak a céget, a jogszabályok alapján előírt kötelező előírt általános elérhetőségek szerepelnek-e a honlapon, pl. cím, telefonszám).
  • Az internetes cégek annak érdekében, hogy védjék vásárlóikat számos biztonsági funkciót építenek be webáruházaikba. A honlapon szereplő nagy kártyacégek biztonsági logói (pl. MasterCard SecureCode) vagy egyéb titkosítások pl. SSL-kódok mindegyike arra utal, hogy az internetes kereskedő megtette a szükséges lépéseket a biztonságos netes vásárlás érdekében.
  • A kommunikáció titkosítását mutatja az URL címben a „https” és az oldal jobb alsó sarkában szereplő lakat ikon is vagy a bal alsó sarokban található kulcs ikon, melyekre kattintva megjelennek a biztonsági tanúsítványok.
  • Minden vásárlás alkalmával mentse el vagy nyomtassa ki megrendelését, annak fizetési visszaigazolását, a fizetéskor megadott adatokat, a megrendelt áru termékismertetőjét.
  • A webáruház szerződési feltételeit ajánlott elolvasni megrendeléskor, hiszen amennyiben minőségi problémák merülnének fel a megrendelt termék vagy szolgáltatás esetén hasznos, ha tudja, mennyi időn belül nyújthat be reklamációt, milyen feltételek mellett vonhatja vissza megrendelését, illetve mikor és hogyan kaphatja vissza a pénzét.

Banki átutalással történő fizetés a SimplePay rendszerben 

  • Ezen fizetési mód választása esetén a vásárló közvetlenül az OTP Mobil Kft. számára utalja el a vásárlás ellenértékét.
  • Csak HUF-ban indított átutalási megbízásokat tud fogadni rendszerünk.
  • A szolgáltatás működése: Az ügyfél kiválasztja a banki átutalás fizetési lehetőséget a kereskedő webáruházában, a SimplePay e-mailben elküldi a vásárlónak az utalás részleteit. A vásárló kiegyenlíti tartozását banki átutalás segítségével a saját e-banki felületén. Az utalás megérkeztéről a SimplePay azonnal értesíti a Kereskedőt, aki teljesíti a megrendelést. 

Adattovábbítási nyilatkozat

Tudomásul veszem, hogy a Tuti.hu Kft. (1149 Budapest, Kövér Lajos utca 17.) adatkezelő által a www.tutitinta.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Név, cím, email cím, megrendelés összege, rendelés azonosító, rendelés időpontja.

 



Rendelések módosítása, lemondása

Rendelés módosításra, lemondásra lehetőség van ügyfél szolgálatunk elérhetőségének bármelyikén, amennyiben a megrendelés még nem került feldolgozásra. Ha már feldolgoztuk a megrendelést (pl. átadtuk a szállítónak a csomagot), akkor a 14 napos elállási jog lép érvénybe, amit a következő bekezdésben részletezünk.

A 45/2014. (ii. 26.) Korm. rendelet alapján a webáruházunkban árusított termékekre vonatkozóan biztosítjuk az elállási jogot. Ennek értelmében a vásárlónak (magánszemélynek) a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélküli elállási joga van. Elállási jog érvényesítése esetén az alábbiak lépnek érvénybe:

- Haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszafizetjük a termék vételárát és a szállítási díjat (ha volt) a vásárlónak a vásárlóval egyeztetett módon (banki átutalással, postai úton, stb.).

- A visszaszállítással kapcsolatos költségeket az eladó nem köteles állni, a vásárló nem kötelezheti az eladót a visszaküldés költségeinek fedezésére. Amennyiben a vásárló nem gondoskodik a termék visszaszállításáról és az eladót bízza meg ezzel, akkor a visszaszállítás költsége levonásra kerül a visszafizetésnél. (Kivételt képez, ha a termék jellegénél fogva postai úton nem küldhető vissza. Ebben az esetben a visszaszállítás költsége az eladót terheli)

- A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
- Az elállási jog érvényesítése esetén a vásárlót nem terheli semmilyen más költség, a termék visszaszállítási díján kívül.
- Az eladó követelheti a nem rendeltetésszerű használatból eredő kár megtérítését. 
- Az elállási jog cégekre és jogi személy vásárlókra nem vonatkozik.

 



Forgalmazott termékek

Cégünk eredeti és utángyártott tonereket, tintapatronokat és egyéb nyomtató kellékeket, nyomtató alkatrészeket, valamint papírárukat forgalmaz. Az eredeti és az utángyártott nyomtatókellékekre egyaránt 1 év cseregaranciát vállalunk. Ennek részleteiről a garanciavállalás menüpontban olvashatnak. 

A következő márkájú gépekhez kínálunk kellékeket: HP, Canon, Epson, Samsung, Lexmark, Xerox, Oki, Kyocera, Brother, Konica, Minolta, Philips, Olivetti, Panasonic, Dell, IBM, Ricoh, Tally

Nyomtatókellékeink megbízható beszerzési forrásból származó, minőségi termékek. Kizárólag olyan nagykereskedésekkel és importőrökkel vagyunk kapcsolatban, akik már több évtizede látják el a magyar piacot kiváló minőségű eredeti és után gyártott nyomtatókellékekkel, és napi szinten több száz céget szolgálnak ki fennakadásmentesen. 

Utángyártott nyomtatókellékből az alábbi márkákat forgalmazzuk:
Toner márkák: ezPrint, Ecopixel, Katun, Xerox, Victoria, Tender, Diamond, Ecoline, Integral
Tintapatron márkák: Ecopixel, Victoria

 

Az utángyártott termékek nevében és leírásában használt márkajelzések és kódok az eredeti gyártó (OEM) kizárólagos tulajdonát képezik, weboldalunkon csupán a termékek könnyebb beazonosíthatóságát szolgálják.

Webáruházunkban a termékek bruttó ára van feltüntetve, amely tartalmazza a 27%-os általános forgalmi adót.
Adminisztrációs hibából eredő ár eltérésekért felelősséget nem vállalunk.

 

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. 

A termék képek helyenként illusztrációk, a leírások és beszerzési információk pedig tájékoztató jellegűek. Mindent megteszünk a weboldalunkon megjelenő információk pontossága érdekében, de az esetleges eltérésekért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni. A pontos termékinformációkról a termékek gyártóinak honlapján tájékozódhatnak.

Ha bármilyen pontatlanságot tapasztalnak a termékek leírásánál, kérjük Önöket, jelezzék ezt ügyfél szolgálatunkon, hogy mielőbb javíthassuk a hibát!

 



A keresők használata

Szabad szavas kereső: a weboldal fejlécében, a tutitinta logo mellett található.
Ha beírják a keresőbe gépük típusát (pl. HP LaserJet 1012), illetve csak a számát (1012) vagy ha ismerik, akkor a nyomtatókellék kódját (Q2612A), akkor megjelenik az Önök által keresett nyomtatókellékek listája.
Részletes, szűrővel ellátott kereső: A főoldalon lévő banner mellett és bármelyik aloldalon lévő bal oldali sávban megtalálható kereső. A keresett kifejezés mellett kiválaszthatjuk, hogy melyik kategórián belül, milyen márkára, és milyen ársávok között keressen.



Garanciavállalás

Nyomtatókellékek esetében:

Az általunk forgalmazott nyomtatókellékekre az eredeti OKI márkát kivéve mindenre 1 év garanciát vállalunk.
Az eredeti OKI nyomtatókellékekre 3 hónap garancia érvényes.
Garanciális problémának számítanak az alábbi esetek:

  • A nyomtató nem ismeri fel a kelléket
  • Nem megfelelően nyomtat: pl. csíkoz, halvány, foltoz, rossz a színárnyalat, folyik...stb...
  • Kapacitás: 5%-os lefedettség melletti nyomtatás esetén lényeges eltérés a megadott oldalszámban.

5%-ot meghaladó telítettségű nyomtatás esetén akár jelentősen csökkenhet a kellék oldalszámra vonatkozóan megadott, becsült kapacitása.

Szabvány az 5% lefedettségre: (ISOIEC 19752)

További termékeink garancia ideje

Nyomtatók
Átvételtől számított 72 órán belül küldheti vissza hozzánk. Személyes átvétel esetén kérjük hozza be üzletünkbe a nyomtatót. Kiszállítás esetén a visszaszállítási költség az Ügyfelet terheli, a csere nyomtató kiszállításának költsége a Tuti.hu kft-t terheli.
72 órán túl a gyártói garancia lép életbe, melynek ideje minden nyomtatónál a garancia és támogatás rovatban fel van tüntetve. (általában 1 év)
3 nap letelte után hivatalos márkaszervizbe kell vinni a gépet.

Számítástechnikai termékek, irodai kellékek, iskolaszerek
Minden terméknél a leírásban feltüntetett garancia idő érvényes.
A garancia alól kivételt képeznek a papíráruk, utántöltő készletek és tinták. Ezekre nem vállalunk garanciát.

Garanciális ügyintézési idő
Nyomtatókellékek esetében:
2-10 munkanap

Nyomtatók esetében:
Vásárlástól számítva 72 órán belül tudjuk fogadni a nyomtatóval kapcsolatos reklamációkat. 72 óra után a nyomtató garanciáját a márkaszervízben lehet érvényesíteni.

Számítástechnikai termékek, irodai kellékek, iskolaszerek:
10-30 munkanap

 

A garanciális ügyintézés menete
1. Hibabejelentés a garancia@tutitinta.hu e-mail címen, az alábbi, pontosan kitöltött űrlap mellékelésével.
Hibabejelento_lap.doc
1.Tárgyban kérjük feltüntetni: hiba bejelentés - Megrendelő neve
2. Ügyintézőnk minden nap nyitvatartási időn belül válaszol a bejelentett garanciális problémákra.
3. Hibás termék visszajuttatása részünkre. Személyes átvétel esetén kérjük hozza be üzletünkbe a kelléket. Kiszállítás esetén a visszaszállítási költség az Ügyfelet terheli, a csere termék kiszállításának költsége a Tuti.hu kft-t terheli. Kérjük, a csomagba tegye bele a hibabejelentő lapot!
4. A visszajuttatást követően a hibás terméket elküldjük bevizsgálásra.
Ennek időtartama termékenként változó. ( 5-30 munkanap)
5. A bevizsgálást követően jogosnak ítélt garanciális igény esetén kicseréljük a terméket.
6. Amennyiben az ügyintézés elhúzódik, és Önnek időközben egy új terméket kell vásárolnia, úgy van lehetőség a vételár visszaigénylésére is. Ez természetesen csak utólag, a garancia jóváhagyását követően lehetséges.

 

Jogosulatlannak ítélt garanciális igény esetén a Tuti.hu Kft. megtagadhatja a termék cserét.

Például, ha termékről egyértelműen megállapítható, hogy: 

- elhasználták,
- nem nálunk vásárolták,
- utántöltötték stb.

 Hibás nyomtató kellékekhez mellékelendő dokumentumok

Eredeti gyári termékek esetében:
- szerviz igazolás, ami bizonyítja, hogy a nyomtatókellék hibás, és nem a nyomtató (minden márka szerviz köteles díjmentesen kiadni)
- egy nyomtatott tesztoldal, vagy bármilyen próba oldal, amin látszik a hiba
- számla másolat.

Utángyártott termékek esetében:
- egy nyomtatott tesztoldal, vagy bármilyen próba oldal, amin látszik a hiba
- számla másolat.
A tesztoldaltól természetesen eltekintünk, ha a kellék meghibásodása lehetetlenné teszi a nyomtatást (pl. chip hiba).

A garanciális problémákat lehetőségeinkhez mérten gyorsan és rugalmasan kezeljük, hogy Ügyfeleink ebből adódó kellemetlenségeit a minimálisra csökkentsük.

 



Üres kellékek átvétele, elszállítása

Cégünk kiemelt figyelmet fordít a környezet védelmére, ezért vállalja a kiürült nyomtatókellékek átvételét és elszállítását. A hozzánk eljuttatott üres kellékeket továbbítjuk a gyártóhoz újrahasznosításra, illetve megsemmisítésre. 

Átvételi feltételek

Irodánkban csak a tőlünk vásárolt üres kellékeket vesszük át díjmentesen. 
Kérjük, üres kellék leadási szándékukat előre jelezni szíveskedjenek!

Elszállítási feltételek

Csak a tőlünk vásárolt üres kellékeket szállítjuk el.

Ha üres kellékeit szeretné visszaküldeni, ezt rendelése megjegyzésében kérjük előre jelezze! Azon a napon fogjuk elszállítani az üreseket amikor a rendelését kézbesítjük.
A visszaszállítás díja minden esetben 1.390 Ft / csomag.

 

 



Copyright 2011 - 2019 ©   Tuti.hu Kft. - tutitinta.hu  -  minden jog fenntartva!
Webáruház készítés: www.shopmasters.hu